вівторок, 16 грудня 2014 р.

КОНСПЕКТ БІНАРНОГО УРОКУ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ГЕОМЕТРІЇ

План-конспект уроку з української  мови і математики
Для учнів 7-б класу
Бінарний урок
Урок-подорож в країну Трикутію

Мета: Узагальнити знання учнів  про прислівник та дієприслівник, його граматичні і морфологічні ознаки, розвивати творче мислення учнів, залучати учнів до творчої співпраці та самостійної роботи,  виховувати любов до Батьківщини та здобутків наших предків.
Узагальнити знання учнів з геометрії, а саме: трикутник, властивості трикутника, елементи трикутника, властивостей кутів трикутника, розвивати логічне та абстрактне мислення учнів, виховувати любов до Батьківщини .
Хід уроку
Вчитель мови : Доброго дня, діти!  Сьогодні у нас буде незвичайний урок. Ми  запрошуємо Вас у подорож. А будемо ми сьогодні подорожувати по країні Трикутії. Але під час подорожі нам доведеться вирішити кілька цікавих завдань, щоб нам з ними впоратись, ми повинні озброїтися знаннями з української мови і геометрії. Згадаємо такі теми (прислівник, ступені порівняння прислівника, дієприслівник і згадаємо яку синтаксичну роль виконують ці частини мови в реченні )
Вчитель математики: з математики згадаємо такі теми (трикутник як геометричну фігуру, властивості кутів  трикутника, елементи трикутника ). А завдання нашого уроку будуть такі (зачитуємо завдання уроку)
 Вчитель мови : Перш ніж ми відправимося в подорож давайте налаштуємось на плідну роботу. Пропоную Вам таку психологічну хвилинку продовжить за мною «Ти мені подобаєшся, бо ти серйозний, бажаю тобі успіхів на уроці»(4-5 учнів бажають успіху)
 Вчитель математики: Давайте побажаємо успіху всім – всім. Усміхніться один одному, подумки побажайте успіхів на цілий день. Для того, щоб впоратися на уроці з завданнями, будьте старанними і слухняними. (запис числа і теми уроку в зошити)
Вчитель мови: І так ми вирушаємо в подорож. Шановні пасажири літака «Геометріус»,  для того щоб нам вдало приземлитися, потрібно дати відповіді на наступні питанні, а відповіді повинні бути виражені одним словом –прислівником .
-Як працювалося вам на попередньому уроці? ( добре)
-   У якому темпі виконували домашнє завдання на сьогоднішній урок? (нашвидкоруч)
-   Коли  продзвенів дзвоник на урок? ( нещодавно)
-   Чому деякі з вас запізнилися на урок? ( ненавмисне)
-   Як треба зараз працювати, щоб наздогнати втрачені хвилини уроку?  
    ( наполегливо, швидко, продуктивно)
Так  молодці, отже,  поки будемо знаходитись у польоті,  давайте більш детально згадаємо що ж то за така частина мови «прислівник »
(презентація прислівник)
Вчитель математики: І так ми приземлилися в аеропорту країни Трикутії і тут на першій зупинці нас чекає така несподіванка. Мешканці країни приготували нам такі завдання .
Вчитель мови: Погляньте яке гарне висловлювання давньогрецького філософа написали  для нас мешканці країни Трикутії. Давайте запишемо його і виконаємо завдання (вислів розібрати за будовою, визначити в ньому дієприслівники і пояснити вживання розділового знаку). Молодці добре справились з цим завданням .
Вчитель математики: Погляньте мешканці цієї країни приготували для нас карту, напевно наш маршрут буде проходити саме так .
І так перша зупинка «Піфагорія»
(бліц-опитування, презентація)
За правильну відповідь на бліц-опитуванні учень отримує трикутник.
Як же гарно ви впорались з цим завданням, то ж напевно ми можемо мандрувати далі .
І так наша друга зупинка називається «Трикутна»
(задача, презентація уроку.)
Вчитель мови: зі словами (елементами трикутника складіть поширене речення, доведіть, що це речення поширене). Склали молодці.
Вчитель математики : А тепер давайте познайомимось з великим українським математиком М.Кравчуком
(презентація)
Молодці і з цим завданням впорались непогано. Поїхали далі. І так третя зупинка «Пошукова» І пропонуємо вам виконати наступні завдання
(задача,презентація уроку, підтверди чи спростуй твердження)
Поки учні вирішують задачу,будь ласка, 2 учні доведіть нам теорему про суму кутів трикутника і суміжний кут .
Вчитель мови: Молодці впорались із завданням. Давайте тепер перевіримо ваші знання з мови. І завдання буде таким: використовуючи прислівники і дієприслівники складіть задачу, в якій застосуєте теорему про суму кутів трикутника. і самостійно вирішіть її.
(Презентація )
Молодці  тож можна далі продовжити нашу подорож.
Вчитель математики: Четверта зупинка «Рівнева»
(завдання  про рівність фігур .)
Вчитель мови: Отже, ми сказали, що рівність фігур визначається рухом. Для вас таке завдання : від дієслова рухатися утворити дієприслівник доконаного і недоконаного виду, виділити в них суфікси.
(презентація про дніпродзержинського математика Лигуна)
Вчитель математики: Гарно впорались і з цим завданням. П’ята зупинка «Творча »
З фігур, які ви порівнювали, складіть одну фігуру і презентуйте її .
Вчитель мови: Напишіть казку на 10-12 речень про трикутник, використовуючи прислівникові і дієприслівникові звороти.
(учні зачитують свої казки)
Підсумок уроку
Вчитель математики: Так подорож наша набігає кінця, і щоб все точно доповісти що ви бачили і чули, зробимо певні підсумки нашої подорожі .
Вчитель мови: Ми з вами побували в країні Трикутії, згадали з вами все про трикутник та дієприслівник і прислівник. Тож завдання буде таким .
Складіть вірш на 4 строчки за такими римами.
(презентація уроку )
Вчитель математики: Давайте повернемось до завдань нашого уроку і ось цими смайликами позначимо, що нам вдалось зробити, а що – ні.
(читаємо завдання уроку, що виконали клеїмо смайлик)
Вчитель мови: Добре, ми все з вами виконали завдання, тож можна повертатися до школи. Тримайтеся наш літак держе курс до Дніпродзержинська .
І так ми з вами здійснили захоплюючу подорож і повернулися назад до школи давайте оцінемо самостійно свої досягнення на уроці за допомогою ось таких сонечок .
(сонечки)
Оцінювання вчителів .
Вчитель математики: І нарешті закріпимо здобуті знання на уроці вдома, виконавши таке домашнє завдання .

(презентація уроку)

















Немає коментарів:

Дописати коментар